Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Mlejnek, Vít ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je analýza současného komunikačního mixu a návrh nové komunikační strategie reklamní agentury Entity production s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsána problematika marketingu a komunikačního mixu. Praktická část obsahuje analýzu podniku. Podnik je rozebrán pomocí analýzy obecného okolí, Porterovým modelem nebo analýzou SWOT. Dále jsou v ní zahrnuty výsledky dotazníkového šetření, které se zaměřují na marketingovou komunikaci potencionálních klientů. V závěru kapitoly je uveden návrh nového komunikačního mixu.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Mlejnek, Vít ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je analýza současného komunikačního mixu a návrh nové komunikační strategie reklamní agentury Entity production s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsána problematika marketingu a komunikačního mixu. Praktická část obsahuje analýzu podniku. Podnik je rozebrán pomocí analýzy obecného okolí, Porterovým modelem nebo analýzou SWOT. Dále jsou v ní zahrnuty výsledky dotazníkového šetření, které se zaměřují na marketingovou komunikaci potencionálních klientů. V závěru kapitoly je uveden návrh nového komunikačního mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.